top of page

מאיה סגל קרניאל - ״מקסימום במינימום״ וגם פלטת נייקד סמוקי במתנה!!

קודם כל ולפני הכל - להפתעה שהבטחתי שבוע שעבר - ארגנתי לכם תחרות היסטרית במיוחד!! יש מישהו או מישהי שלא שמעו על פלטות Naked של Urban Decay?? אני מניחה שלא ולכן, החלטתי לפנק אחת (או אחד) מעוקביי במתנה סופר שווה - גם מפגש מצולם לבלוג שלי בו אעבור על תיק האיפור האישי שלכם וגם(!!) פלטת Naked Smoky חדשה דנדשה שיצאה למכירה בארה״ב בלבד החודש, ודאגתי לשים יד על אחת במיוחד בשבילכם!

אז מה עושים בכדי לזכות? פשוט מאוד, לייק קטן בעמוד הפייסבוק שלי, שיתוף של הבלוג שלי אצלכם בדף בו תכתבו למה אנחנו פשוט חייבים שניפגש לסדנה אישית בה תקבלו גם את הפלטה ו...זהו.

יש לכן עד ה31/7/15 יום שישי בו אכריז על הזוכה. אז קדימה, אל תפספסו את ההזדמנות :) התחרות מיועדת לנשים וגברים מגיל 16 ומעלה.

ב ה צ ל ח ה ! !

ועכשיו למאיה -

מאיה ואני מכירות מכיתה ה׳, שזה בחישוב זמן מהיר - המון זמן, המון(!!) משהו כמו 25 שנים (תבינו לבד בנות כמה אנחנו :)) ולכן כשהיא כתבה לי שהיא רוצה לקחת חלק בבלוג הייתי חייבת לדאוג שזה יקרה. לאורך השנים היינו חברות קרובות יותר או פחות אבל יש דברים שלא שוכחים...

אחד מזכרונות הילדות שלי עם מאיה הוא מעגל ריסים. המוצר שבלעדיו אני לא זזה היום, הוכר לי לראשונה על רצפת חדרה של מאיה. ישבנו על השטיח, ילדות בנות 13 בערך ומאיה הראתה לי איך משתמשים בו. עברו כמה שנים טובות עד שחזרתי אליו ורכשתי אחד לעצמי אמנם, אבל דרכנו לא נפרדו מאז.

כמו שציינתי, עברו לא מעט שנים מאז והיום מאיה היא עורכת דין עסוקה ואמא גאה לשלושה ילדים

מהממים ומתוקף כך ימיה עמוסים, קצביים וארוכים ולכן הדבר הראשון שהיא אמרה לי כשנפגשנו (מאוחר בלילה, אחרי שהיא השכיבה את הילדים לישון), זה שאין לה זמן ליותר מדי התעסקות. היא אוהבת להתאפר, זה מעניין אותה אבל סדר היום שלה הוא זה שמכתיב את הזמנים ולכן היא חייבת מינימום השקעה ומקסימום תוצאה.

אז אחרי שתי כוסות קפה, קצת קשקושים והעלאת זכרונות ניגשנו למשימה. כמו תמיד התחלנו בתיק האיפור של מאיה -

משמאל ובכיוון השעון -

1. קרליין - Active Day Cream, Triple Omega Pro Active Night Cream

2. קלרינס - BB Cream גוון 03

3. Loreal - מייקאפ Lumi Magique בגוון Beige

4. Revlon - ליפסטיק Just Bitten Kissable גוון 050

5. קליניק - מסקרה Lash Doubling

6. מעגל ריסים

7. Jade - סומק כתמתם

8. Kiko - צללית גוון מספר 135

9. סומק ג׳יבנשי - Le prisme גוון 165

10. אודמים - לוריאל גוון 401, מאק Party Line, Russian Red

11. קליניק - צלליות Color Surge גוון 08

12. קרליין - צללית Black Stars מס׳ 165

13. Estee Lauder - מסקרה Double Wear גוון 01

14. Estee Lauder - פלטת צלליות גוון 05 Pink Dusk

15. Life - עפרונות עיניים גוונים 32, 33 ועיפרון שחור.

16. Loreal - קונסילר (הגוון לא ברור ובכל מקרה לא מתאים...)

17. עיפרון גבות Brenda Christian

מהירות זה שם המשחק -

בידיעה שמאיה משתמשת במוצרי הטיפוח שלה בבוקר ובערב, התחלנו את הבסיס עם המייקאפ שלה. מרחנו שכבה ממש עדינה (השתמשתי במברשת שלי מבית ״בובי בראון״, אבל ניתן גם למרוח עם הידיים). הקונסילר שהיה למאיה בתיק הוא ישן ובגוון שלא התאים לה ולכן התאמתי לה קונסילר של מאק מסדרת ה prolongwear שגם יילך איתה לאורך כל היום בעמידות מצויינת וגם יכסה את הכהויות מסביב לעיניים.

לגבות השתמשתי בעיפרון של מאיה שלטעמי הוא קצת ג׳ינג׳י מדי עבורה ושוב, המלצתי לה על עיפרון גבות של מאק בשם fling שהוא מושלם עבור בהירות שיער/בלונדיניות כמוה. לעיניים בחרתי להשתמש בצלליות של אסתי לאודר שברשותה ושמתי מעט מהצללית הבהירה ורדרדה על כל גלגל העין. בקצה העין ציירתי קו של עיפרון בגוון כחול/ירוק שברשותה ובעזרת מברשת קטנה טישטשתי אותו לכיוון הזוית החיצונית. עיגלנו את הריסים, מרחנו כמה שכבות של מסקרה (השתמשתי במסקרה של קליניק שברשותה) ועברנו להצללות.

היות ואין למאיה בתיק ברונזר השתמשתי בBB Cream שיש לה ושהגוון שלו בכל מקרה כהה מדי לצבע עורה. בעזרת האצבע (או מקל אוזניים) הנחתי את החומר בכל המקומות שרציתי להצליל ולחטב - מתחת לעצמות הלחיים, בקו הלסת ובצידי המצח וטישטשתי את זה עם ספוגית ביוטי בלנדר. הוספתי מעט סומק של ג׳יבנשי בתפוחי הלחיים למראה חיוני ורענן.

בשפתיים השתמשנו בליפסטיק של רבלון שיש לו גוון טבעי ועדין, למרות שאת אותו הלוק בדיוק אפשר לשנות בעזרת אחד האודמים האדומים שברשותה ולשדרג את המראה מבוקר ללילה.

זהו, עשר דקות גג ויש למאיה איפור עדין, טבעי, כזה שמתאים ליום עבודה או לקפה עם חברות (בהנחה שיש לה זמן לזה....) בלי הרבה מאמץ אבל עם שדרוג משמעותי למראה הכולל.

ועכשיו כמו תמיד, הגיע תורה של מאיה להתנסות -

והתוצאה הסופית לפניכם -

קל, פשוט ועושה את כל ההבדל, לא?

נתראה בשבוע הבא וכמובן אל תשכחו את התחרות ההיסטרית של השבוע שמחכה רק לכם!!

מיכל :)

פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
No tags yet.
bottom of page